Dołącz do czytelników
Brak wyników

Na czasie

21 stycznia 2020

Huel staje się najlepiej sprzedającą się marką Complete Food na świecie!

224

Po osiągnięciu rekordowego poziomu 100 milionów sprzedanych posiłków, jeden posiłek Huel jest teraz spożywany co sekundę na całym świecie

  • Huel w tym miesiącu dostarczył swój 100-milionowy kompletny posiłek
  • W ciągu niespełna pięciu lat Huel rozszerzył swoją działalność poza Wielką Brytanię do 100 krajów
  • Jeden posiłek Huel jest teraz spożywany co sekundę na całym świecie, a nowy klient kupuje od Huel co minutę
  • To sprawia, że ​​Huel jest wiodącą na świecie marką Complete Food i ustanawia kategorię w skali globalnej
  • Wszystkie posiłki Huel są oparte na roślinach, pozyskiwane w sposób zrównoważony i etyczny przy zerowym marnowaniu żywności i zatwierdzone przez dietetyków i dietetyków.

POLECAMY

Niecałe pięć lat od czasu, gdy Huel wprowadził na rynek pierwszą sproszkowaną żywność w czerwcu 2015 r., Zespół naukowców, dietetyków i lekarzy dostarczył swój 100 milionowy posiłek na początku tego miesiąca.

Oznacza to, że co sekundę spożywa się jeden posiłek Huel, a co minutę nowy klient kupuje na www.huel.com

Co więcej, rewolucyjne posiłki były spożywane w 100 krajach. Tylko w 2019 r. sprzedaż posiłków Huel wzrosła o 50% w samych Stanach Zjednoczonych.

To nie tylko pozycjonuje angielską firmę jako światowego lidera na rynku, ale także świadczy o tym, że wśród świadomych konsumentów na całym świecie istnieje chęć fundamentalnej zmiany sposobu wytwarzania i spożywania żywności.

Aby spojrzeć na te osiągnięcia z perspektywy czasu, firma Red Bull - konkurent, który podobnie zakłócił cały rynek i stał się światowym gigantem – w siedem lat sprzedał 85 milionów puszek.

„Wciąż chcę znaleźć osoby, które twierdziły, że ten pomysł nigdy i nigdzie nie sprawdzi się”, powiedział założyciel Huel, Julian Hearn. „Sprzedaż ponad 100 milionów posiłków w 100 krajach pokazuje tendencję do wygodniejszych i pożywniejszych wyborów żywieniowych, które nie kosztują fortunę. ”

„Huel jest obecnie stylem życia dla większości naszych klientów, zwykle piją Huel jeden lub dwa razy dziennie dla wygody i pewności, że ​​spożywają wszystkie niezbędne witaminy i minerały. Ma potencjał, aby być tak duży, jak poprzednie marki rywali, takie jak Red Bull, który stworzył, a następnie zdominował zupełnie nową kategorię. ”

Globalni klienci firmy Huel składają zamówienia online ze wszystkich części świata, w tym Japonii, Polski i Ameryki Południowej. Największym rynkiem dla Huel jest Wielka Brytania i przewiduje się, że USA wkrótce to wyprzedzą po roku niesamowitego wzrostu w regionie.

Paliwo stojące za sukcesem Huela

Od momentu wprowadzenia na rynek misją firmy Huel było tworzenie kompletnej pod względem odżywczym, wygodnej i niedrogiej żywności, która ma minimalny wpływ na zwierzęta i środowisko.

Oferowanie konsumentom „pełnego odżywiania” oznacza, że ​​każdy posiłek Huel zapewnia klientom dobrą równowagę białka, węglowodanów, błonnika, niezbędnych tłuszczów i składników odżywczych, a także optymalny poziom wszystkich 26 niezbędnych witamin i minerałów wymaganych na co dzień.

Opracowany przez Jamesa Colliera, zarejestrowanego dietetyka, Huel jest wegański, bez laktozy i soi. Jako marka świadoma ekologicznie i społecznie, wszystkie posiłki Huel pozyskuje w sposób zrównoważony i etyczny, są w 100% wegańskie i wolne od laktozy, soi i GMO. Ponadto każda formuła jest zatwierdzona przez zarejestrowanych dietetyków i dietetyków.

Oprócz proszku Huel (w tym opcji bezglutenowej i o obniżonej zawartości węglowodanów), Huel oferuje szereg produktów pełnowartościowych, w tym pierwszą na świecie pełnoziarnistą muesli i baton, który stanowi idealną przekąskę. Ostatnio Huel wprowadził na rynek swój pierwszy posiłek gotowy do picia, stanowiąc innowacyjne rozwiązanie dla konsumentów, którzy nie mają czasu.

Każdy pakiet Huel ma roczny okres przydatności do spożycia i zapobiega marnowaniu żywności przy minimalnej ilości odpadów opakowaniowych, co ma mniejszy wpływ na środowisko naturalne niż wiele innych produktów spożywczych. Pojedynczy posiłek Huel kosztuje zaledwie 6,07 zł za 400 kaloryczny, kompletny pod względem odżywczym posiłek.

Huel przypisuje swój sukces temu, że jego posiłki stanowią idealne rozwiązanie, które pomaga ludziom zaoszczędzić czas i pieniądze, zmniejszyć spożycie mięsa, poprawić dietę lub utrzymać wagę. Wygoda i opłacalność Huel, produktu kompletnego pod względem odżywczym, sprawiła, że stał się ulubionym produktem wielu konsumentów.

Przypisy