Ruszyła kampania reklamowa mleka Łaciate Junior od SM MLEKPOL.

Informacje prasowe 26.05.2017

Od połowy maja, przez miesiąc hasłem „Pełne mleko energii” producent łaciatego asortymentu przypomni dzieciom i ich rodzicom, że warto pić mleko.

Hasło reklamowe ma podwójne znaczenie. Łaciate Junior jest mlekiem pełnym bo po pierwsze, ma w swoim składzie 3,8% tłuszczu mlecznego. Jest najbardziej zbliżone do mleka prosto od krowy. Po drugie, spełnia niebagatelną w rozwoju młodych organizmów rolę dostarczyciela zdrowej, pełnowartościowej i dobrze przyswajalnej energii. Łaciate Junior ma fantastyczny, kremowy smak co doceniają także dorośli konsumenci. – informuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Nie przypadkowo wybraliśmy czas promocji mleka dla najmłodszych. 25 maja przypada Światowy Dzień Mleka. W tym roku postawiliśmy na dziecięcych konsumentów. Chcemy nie tylko przypomnieć o produkcie ale także w przyjazny sposób rozpocząć edukację

o pochodzeniu mleka, jego właściwościach i możliwościach wykorzystania. Kampania promocyjną to jeden z elementów. W tej chwili trwają ostatnie przygotowania do Dni Dziecka z Mlekpolem podczas, których czeka najmłodszych i ich opiekunów wiele atrakcji i dawka mlecznej wiedzy. – dodaje Ewa Gromadzka.

Spoty sponsorskie przygotowane przez agencje M5, będzie można zobaczyć w głównych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych. Na ulicach największych miast Polski pojawią się także  bilboardy promujące Łaciate Junior autorstwa agencji Creativa Design

Subskrybuj bezpłatny newsletter Food Forum

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie food-forum.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji żywieniowych,
  • dodatkowe korzyści od Partnerów Magazynu „Food Forum”.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Piszą dla nas:
Partnerzy:
Forum Media Polska
ul. Polska 13
60-595 Poznań